DJ en de Dolle Dwaze Dagen - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van Dirk-Jan Klaveren - WaarBenJij.nu DJ en de Dolle Dwaze Dagen - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van Dirk-Jan Klaveren - WaarBenJij.nu

DJ en de Dolle Dwaze Dagen

Door: Dirk-Jan van Klaveren

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

18 April 2017 | Nederland, Loosduinen

Buenos Noches!

Tja, daar zit je dan om 1:00 achter de computer, een beetje te wachten op vertrek. Nadenkend over hoe ik mijn eerste blog zal gaan schrijven...

We beginnen bij het begin, Ecuador dus. Het plan was om in het derde jaar van de PABO naar het buitenland gegaan maar dat ging dus helaas niet door.
Nadat ik gestopt was ook nog wat kleine plannetjes gehad maar concreet werd het niet.

Tot nu, ik heb een tussenjaar en als ik de kans heb om te gaan is het nu, ik heb mijn tussenjaar naar mijn idee goed benut dus nu als kers op de taart ga ik voor een paar maanden naar het buitenland.

Ik wilde dit jaar een nieuwe taal leren kennen en dat werd Spaans, een wereldtaal, en het klinkt gewoon geweldig! Dus toen was het wel duidelijk dat ik ook naar een Spaanstalig land wilde gaan. Spanje trok me niet zo en mede door mijn Docente Spaans werd ik een beetje warm gemaakt voor Zuid-Amerika. Ik wilde sowieso graag vrijwilligerswerk doen en dus na een beetje Googelen kwam ik bij de organisatie Local Dreamers uit, een Nederlandse organisatie gevestigd in Ecuador.

Ik ga daar dus vrijwilligerswerk doen met vooral kinderen en waarschijnlijk ook met (jong)volwassenen. Ik zal mij voornamelijk inzetten bij de Engelse School, Voetbalschool en Talentenschool, maar wil natuurlijk overal mijn steentje bijdragen. In mijn volgende blog zal ik hier natuurlijk veel meer over vertellen.

En dan zijn we dus weer bij het nu, inmiddels 1:30, vijf en een half uur voor vertrek:)

Ik zou niet weten wat ik moet verwachten maar ik heb wel al doorgekregen hoe de eerste dag eruit zal zien. Ik vlieg dus morgenochtend 10:00 en kom daar 14.30 aan (Hier is het dan 22.00) en wordt dan gelijk opgehaald door iemand van de organisatie die mij daarna gelijk naar kantoor brengt waar ik wordt voorgesteld aan alle stagiaires en vrijwilligers die daar rondwaggelen. Nadat ik dus iedereen heb gezien wordt ik naar mijn gastgezin gebracht, die op 20 minuten van het kantoor wonen. Het is een levendig gastgezin met een vader een moeder, twee tieners en een jochie van 3 dus ik ga me daar niet vervelen. Die dag daarna ga ik gelijk meelopen bij de Engelse Lessen dus we gaan er gelijk tegenaan!

Wel erg raar hoor, dat je morgen gewoon aan de andere kant van de Oceaan bent en de komende maanden niet meer terug komt, Als je zou zeggen dat ik morgen een dagje naar Landal Greenparks zou gaan zou ik het ook geloven...

Bijna bijna bijna..

CiaoX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Buenos Dias! Bonjour! Hello! Gutentag!

Actief sinds 17 April 2017
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 7431

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 14 Juli 2017

DJ in Ecuador!

Landen bezocht: